we zijn er klaar voor... - Reisverslag uit Hegelsom, Nederland van Jan & Monique - WaarBenJij.nu we zijn er klaar voor... - Reisverslag uit Hegelsom, Nederland van Jan & Monique - WaarBenJij.nu

we zijn er klaar voor...

Blijf op de hoogte en volg Jan & Monique

16 Juni 2014 | Nederland, Hegelsom

Wat een drukte de afgelopen weken. Wat een drukte vandaag! Maar ja, dat krijg je als je (deels) noodgedwongen pas alles op het laatste moment kunt regelen of doen.
Vanmiddag nog eventjes een lekkage en een kapotte wasmachine gehad, daarna de laatste boodschapjes gedaan die je echt niet de rest van het jaar kunt kopen (je-weet-wel, sokken/zonnebril/schoenveters :-P) en als laatste de inpakstrijd overwonnen. Vrouwen willen nou eenmaal méér! méér! méér! en mannen minder! minder! minder! LOL
Nu, om half 11 s'avonds, zitten we eindelijk samen op de bank, even rust. Over 7 uurtjes vertrekken we, dus dat is ook een record.....

• 17 Juni 2014 - 05:41

Mams:

Zo Monique en Jan de reis kan beginnen.... hoop dat jullie een onvergetelijke vacantie beleven.. Jan let goed op Monique en jij Monique op Jan......

We komen er zo aan om jullie weg te brengen naar Schiphol... dikke kus

• 17 Juni 2014 - 08:18

Megje:

Whoopwhoop! Goede reis en dat jullie vooral veel moois mogen zien en meemaken!!!

Kus

• 17 Juni 2014 - 09:31

Anita:

Oooh half 11 's avonds al klaar! Makkie! LOL. Hoop dat jullie een beetje hebben kunnen slapen en anders dat je nog gedacht hebt aan een pilletje voor de vlucht! Goede reis en tot (hopelijk) een snelle eerste update....ben zo benieuwd...

• 17 Juni 2014 - 18:30

Wout:

zzxcvbnmb,ashjg4eryuit

wout monique wout heft zijn naam gesgrijven

groetjes van woutje aan deerme kiendjes xxxxxxxxvoor jan